Vandaag geopend van 09:30 t/m 18:00
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Veelgestelde vragen

Kan ik bestellingen afhalen? 

Bestellingen kunnen normaal afgehaald worden bij Ruitersport Equidrôme. Bestellingen laten leveren? Bestel online of neem contact met ons op. 

Hoe werkt het bestellen op de webshop?

1. Bestel eenvoudig via onze webshop. Je ontvangt per e-mail een bevestiging als het klaar staat.

2. Afhalen doe je bij voorkeur alleen.

3. Je meldt je bij de kassa van Equidrôme om de bestelling af te halen. Houd daarbij de orderbevestiging (op je telefoon of een print) gereed. Wij zorgen dat je bestellingen klaar staat.

Wij blijven uiteraard de richtlijnen nauwlettend opvolgen!

Liever telefonisch, via de app of per mail bestellen?

Dat kan uiteraard ook! Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)77 321 6006, stuur een app +31 (0)6 27302529 naar of door een email te sturen naar algemeen@equidrome.nl.

Is Ruitersport Equidrôme geopend? 

Ruitersport Equidrôme is geopend. We volgen hierin het advies van de Nederlandse overheid en het RIVM. Wij bezorgen ook bij je thuis. Bekijk onze openingstijden.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bekijk hier onze bezorgkosten

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om de betaling vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per email ontvangt. Hiervoor dien je wel je naam, adres en e-mailadres door te geven. Bij een bestelling via onze webshop is het mogelijk om direct via iDEAL, Creditcard of Giropay te betalen.

Is betalen met cadeaubon nog mogelijk?

Betalen met cadeaubonnen is mogelijk.

Contact
Contact