Vandaag geopend van 09:30 t/m 18:00
  • Dutch (Netherlands)
  • German (Germany)

Veelgestelde vragen

Kan ik bestellingen afhalen? 

Bestellingen kunnen normaal afgehaald worden bij Ruitersport Equidrôme. Bestellingen laten leveren? Bestel online of neem contact met ons op. 

Hoe werkt het bestellen op de webshop?

1. Bestel eenvoudig via onze webshop. Je ontvangt per e-mail een bevestiging als het klaar staat.

2. Afhalen doe je bij voorkeur alleen.

3. Je meldt je bij de kassa van Equidrôme om de bestelling af te halen. Houd daarbij de orderbevestiging (op je telefoon of een print) gereed. Wij zorgen dat je bestellingen klaar staat.

Wij blijven uiteraard de richtlijnen nauwlettend opvolgen!

Liever telefonisch, via de app of per mail bestellen?

Dat kan uiteraard ook! Je kunt ons telefonisch bereiken via +31 (0)77 321 6006, stuur een app +31 (0)6 27302529 naar of door een email te sturen naar algemeen@equidrome.nl.

Is Ruitersport Equidrôme nog geopend? 

Op dit moment is Ruitersport Equidrôme geopend voor het afhalen van alle bestellingen en het kopen van essentiële artikelen. We volgen hierin het advies van de Nederlandse overheid en het RIVM. Wij bezorgen ook bij je thuis.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen boven de € 50 worden gratis bij je thuisbezorgd. Bij bestellingen onder de € 50 betaal je € 4,99 aan bezorgkosten.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Het is mogelijk om de betaling vooraf via een betaallink te voldoen. Onze klantenservice zorgt dat je de link direct per email ontvangt. Hiervoor dien je wel je naam, adres en e-mailadres door te geven. Bij een bestelling via onze webshop is het mogelijk om direct via iDEAL, Creditcard of Giropay te betalen.

Is betalen met cadeaubon nog mogelijk?

Betalen met cadeaubonnen is mogelijk.

Contact
Contact