Corona: Update

Corona: Update

Ruitersport Equidrôme is gewoon geopend. Gezien de grootte van 1500m2 ontstaat een spreiding van mensen. We houden de ontwikkelingen rondom het corona virus nauwlettend in de gaten en volgen samen met onze medewerkers de richtlijnen van het RIVM.

De gezondheid van onze medewerkers en bezoekers staat voorop. Daarom hebben wij enkele aanvullende maatregelen:

  • Onze horecagelegenheden; het Ruitercafé en bij onze buren Het Tuincafé, La Piazza zijn in verband met de huidige gezondheid voorschriften tijdelijk gesloten.
  • Bij onze toiletvoorzieningen is desinfectie zeep aanwezig.
  • Wij waarderen het als u met pin betaalt om handcontact met onze medewerkers te vermijden.
  • Wij proberen rijen bij de kassa te voorkomen. Houd a.u.b. 1,5 meter afstand.
  • Evenementen en workshops in groepsverband worden de komende periode geannuleerd.
  • Last van keelpijn, hoest of koorts? Blijf a.u.b. thuis, zodat er voor niemand kans op besmetting is.

Veel gestelde vragen

  • Is Equidrôme nog geopend?
    We volgen hier vooralsnog het advies van de Nederlandse overheid en het RIVM. Op dit moment is Equidrôme gewoon geopend.
     
  • Hebben jullie een deurbeleid?
    Om de veiligheid van onze medewerkers en klanten te waarborgen, hebben wij de volgende regels:
    • Doe je inkopen of het afhalen van je inkopen zoveel mogelijk alleen.
    • We willen je vriendelijk verzoeken, zoveel mogelijk zonder kinderen te komen.
    • Heb je geen andere optie? Plaats ze indien mogelijk in de winkelwagen.
    • Betaal indien mogelijk met pin.
    • Blijf vriendelijk en let goed op elkaar.
       
  • Mogen huisdieren nog mee naar binnen?
    Op dit moment vragen wij je vriendelijk, doch dringend om zonder huisdieren je spullen op te komen halen.
     
  • Kunnen we nog producten bestellen?
    Heb je een vraag of ben je op zoek naar iets? Neem dan telefonisch contact met ons op via 077-3216006. Wij willen proberen om iedere klant ondanks de situatie, te helpen en een geluksmomentje te bezorgen. We zitten met een heel team mensen voor je klaar en helpen je direct. We kunnen met je live middels videobellen zodat je toch gezellig met ons kunt winkelen.
     
  • Hebben jullie ook een webshop?
    Diverse artikelen zijn al online te bestellen. De komende tijd zullen steeds meer artikelen online te bestellen zijn. Kijk in onze webshop voor het online aanbod. Staan jouw gewenste artikelen er niet bij? Bel ons! Middels video bellen lopen we live een rondje door de winkel en we bezorgen het zo snel mogelijk.. Als je in de buurt woont in Nederland of Duitsland (in een straal van 10 kilometer), kan het soms al dezelfde dag.
     
  • Ik wil graag zelf mijn producten uitzoeken, kan dit?
    We kunnen met je live middels videobellen, zodat je toch gezellig met ons kunt winkelen. Zo kun je zelf bepalen wat je in huis haalt. Wij zorgen voor jouw geluksmomentje. Wil je hiermee geholpen worden? Neem contact met ons op via 077-3216006.
     
  • Bezorgen jullie ook?
    Op dit moment bezorgen wij in Nederland en in Duitsland. Kijk op onze webshop, zit jouw artikel er niet bij? Bel ons dan vrijblijvend op 077 3216006.
     
  • Kan ik betalen bij de bezorger en is dit veilig?
    Wij volgen de RIVM richtlijnen en bezorgen daarom met gepaste afstand. Onze bezorgers plaatsen de bestelling voor je deur en laten weten dat zij er zijn. Als je nog moet betalen, ligt hier ook ons pin apparaat met het te betalen bedrag bij. Onze bezorger zal op een afstand van 1,5 meter wachten tot je weer binnen bent en daarna het pinapparaat weer terug nemen. De pinapparaten worden schoon gemaakt na elke betaling.
     
  • Ik betaal liever vooraf, kan dat ook?
    Indien je het op dit moment niet prettig vindt om bij bezorging of afhaling per pin te betalen, is het ook mogelijk om dit vooraf via een overboeking te voldoen. Je dient hiervoor wel naam, adres en e-mailadres door te geven. Hou er dan wel rekening mee, dat wij niet in alle gevallen dezelfde dag jouw bestelling kunnen uitleveren. Wij moeten eerst de betaling per bank ontvangen hebben.
     
  • Kan ik bestellingen afhalen?
    Wij volgen de RIVM richtlijnen. Voor nu kun je jouw bestelling gewoon afhalen bij ons in de winkel. Je komt via de eerste schuifdeur, direct bij de kassa. Betaal het liefst met pin. Onze collega zorgt voor een gepaste afstand van 1,5 meter.
     
  • Helpen jullie tijdens het afhalen met het inladen van goederen?
    Helaas is bij het inladen van goederen niet gewaarborgd dat onze medewerkers de voorgeschreven afstand van 1,5 meter kunnen bewaren. Daarom is het op dit moment niet mogelijk om dit samen te doen. Zorg dus zelf voor versterking als je weet dat je grote of zware producten koopt.
     
  • Wordt mijn bestelling nog geleverd op de afgesproken datum?
    Vooralsnog verwachten wij geen vertragingen. Mochten wij toch niet tijdig kunnen leveren, wordt er persoonlijk contact opgenomen.
     
  • Mijn vraag staat er niet tussen?
    Neem contact met ons op via 077-3216006 of mail naar [email protected]
Contact
Contact